Problem med kyrkan...


Blev lite besviken i torsdags när jag ringde till Allhelgonakyrkan i Lund för att kolla möjligheten att vigas där nästa sommar.

"Får jag be dig att återkomma i januari?"


Eh... say what? Först trode jag faktiskt att hon skulle skratta och säga "Nej men självklart kan vi lösa det" Men nej... schemat var inte klart och de har bara vigsel i den kyrkan en gång i månaden för att de har så många konserter.


Nej detta tror jag inte alls går bra. Kanske får ett bra besked i början av nästa vecka men det känns lite avigt just nu.


Jag förstår att det är trevligt att dra in pengar från konserter och bla bla bla... men hur kan det prioriteras framför att fira kärleken? Nja. Inte ok.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Skoj att du hittade till min blogg. =)

Konstigt att de inte kan boka in det tidigare och isf inte ha konsert den dagen bara. Jag kunde iaf utan problem välja vilken dag jag ville i augusti där vi ska viga oss. =)

2011-06-14 @ 11:12:59
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0