Monogram och trycksaker!


Har lagt in en beställning till ”framtida-svärmor”, som är mycket designig-i-kombination-med-datorer av sig, att skapa lite olika monogram till oss för att kanske använda till bröllopet och till alla trycksaker.  Ska bli kul att se!



Och appropå trycksaker: man kanske inte kallar det trycksaker om man gör det själv? Jag vet att det kommer bli ett himla jobb att göra alla miljarder kort av olika sorter, men jag vill göra det. Jag vill att det ska vara personligt och helt perfekt till vårt färgtema.



And it will be!!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag håller med, jag vill också göra allt själv. Vill att det ska bli perfekt och att allt ska vara i samma stil. Samtidigt är det roligt att ha ett pysselprojekt på gång.. :)

Roligt att ni ska få ett monogram, det blir väldigt fint och personligt när en nära släkting gör den.

2011-06-18 @ 13:35:15
URL: http://bellasbrollop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0