Fotograf bokad!


Det var inget svårt val för mig alls att välja lokal. Jag har för länge sedan bestämt mig för att när jag väl gifter mig vill jag att Jenny Sandberg fotograferar vår dag. Och även om jag nu är ute mer än ett år i förväg så var jag lite orolig att hon skulle vara uppbokad. Men icke! Så nu har jag min drömfotograf till att föreviga vår dag.



Jenny verkar ha en oändlig ström på idéer och alla fotograferinga har alltid något helt nytt. Ska bli otroligt spännande att träffas och diskutera vad just vi kan göra ”nytt”. En sak som jag hade velat göra är att ta ett sådant där gammaldags bröllopsfoto som t ex farmor och farfar hade. I övrigt vill jag ha många romantiska foton med färg, grönska och härligt, varmt ljus.



Vi kommer ha med fotografen i 12 timmar så det kommer finnas många chanser till spännande bilder.



Lycka!



Kommentarer
Postat av: Bella

Vad roligt, grattis till att du fått den du ville! :) Själv vet jag inte vem jag vill ha, haha, men någon mycket bra såklart.

2011-06-18 @ 13:37:27
URL: http://bellasbrollop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0