Förlovningsringarna


Den här veckan kommer vi att beställa våra ringar!!!


Älsklingens ring kommer att beställas från Ringbutiken. Än så länge har de varit otroligt hjälpsamma vid kontakten med deras kundtjänst. Snabba svar och oerhört hjälpsamma.


Min ring blir en specialbeställd från en guldsmed här på hemmaplan i Hässleholm (Jörgen Ekberg). Ska försöka kila dit i morgon och fixa med den beställningen. Ska bli så kul att få hem ringarna!!!


Båda förlovningsringarna blir släta ringar i vitguld. V som bara ska ha en ring har valt en halvkupad medans min är rak (då det passar bäst till min framtida vigselring). Länge ville jag ha en solitärring som förlovningsring, beställd från USA och hela baletten som följer med det. Men sen blev det bara en helomvändning och nu blir det allt ljus på vigselringen istället.


Ringarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0